Co daje pozycjonowanie w Google?

 Strona główna / Skuteczny Content marketing / Co daje pozycjonowanie w Google?

Co daje pozycjonowanie w Google?

Zalety pozycjonowaniaOsoby, które zastanawiają się nad pozycjonowaniem stron w Google, coraz rzadziej zadają sobie pytanie o to, czy takie rozwiązanie ma sens. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że pociąga ono za sobą szereg namacalnych korzyści. Największą zaletą takiego pozycjonowania jest przede wszystkim jego opłacalność, nowi i wartościowi klienci są bowiem pozyskiwani stosunkowo małym kosztem. Solidna reklama emitowana w radio lub telewizji wiąże się z naprawdę dużym wydatkiem, trudno więc dziwić się, że na rozwiązanie takie mogą sobie pozwolić jedynie największe z firm. SEO nie stawia aż tak dużych ograniczeń finansowych, jest więc atrakcyjne z punktu widzenia przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości i kapitale. Pozycjonowanie jest też znakomitym rozwiązaniem, gdy zależy nam na promocji na lokalnym rynku. To przy tym nie tylko jeden z najtańszych, ale również najbardziej skutecznych sposobów pozwalających na promowanie firmy w sieci. Inna zaleta pozycjonowania wiąże się z tym, że strona www pracuje na nasze zyski przez cały rok. Witryna dobrze rozpropagowana w sieci nie potrzebuje dodatkowego wsparcia, nie dopomina się też pieniędzy za nadgodziny.

Jeśli kampanie SEO są dobrze przemyślane, możliwe staje się również zróżnicowanie źródła, z jakiego pochodzą nasze przychody. Skuteczne SEODobra widoczność w sieci wiąże się z ogromnymi szansami na zdobycie wartościowych odbiorców. Jeśli więc sprzedajemy w sieci, jesteśmy w stanie poradzić sobie między innymi ze zjawiskiem nagłych wahań sprzedaży, z jakim mamy do czynienia, gdy decydujemy się na zmianę siedziby placówki. SEO ma i ten plus, że ułatwia budowanie pozytywnej relacji z klientem. Wysokie pozycje w Google pozwalają na zdobycie dużej liczby nowych klientów, dają też szereg możliwości, które da się wykorzystać, aby utrzymać z nimi lepszy kontakt. Tu pomocne okazują się prowadzone w inteligentny sposób newslettery, kanały RSS, prowadzenie profilu firmowego na portalu społecznościowym, a przecież rozwiązań, którymi warto się zainteresować, jest bez porównania więcej. Ponownie okazuje się przy tym, że choć reklama tego typu charakteryzuje się dużą skutecznością, wcale nie musi się wiązać z przytłaczającymi kosztami.